05 December, 2006

Ја сам дебели

Аудио:

Скини нумеру

ДЕМО ДЕМО ДЕМО

(фристајл: кликета, фрути.лајв: бранд, бас: фетнинџа)

ја сам дебели у задњој клупи
ја сам дебели
другови су ме увек зајебавали
другови су ме увек кињили
на физичком ми лопту нису додавали
јер ја сам дебели

кажем другови су ме увек зајебавали
другови су ме
другови су ме увек зајебавали
јер ја сам дебели, ја сам дебели
дебели дечко
ја сам дебели, ја сам дебели

ја чачкам бале, чачкам их из носа
после их једем
ја чачкам уши, чачкам оно жуто
после се тиме мажем

ја сам дебели, ја сам дебели
ја сам дебели...

а била је у разреду једна другарица
што ми се много свиђала
била је у разреду и ја сам је волео

на екскурзији сам чак
покушао да одем за њом у веце
тамо сам видео нешто страшно, бре

и она је дебела, она је дебела
дебела девојчица
она је дебела, она је дебела
дебела девојчица

жене које прде

No comments: