28 May, 2007

позво би те драга

Видео:
Позво би те драга (ВИДЕО)
(камера: -+ФЛО+-)
(бас: -+МИКА+-)

Аудио:
Скини нумеру

позво би те драга
да те не волим толико
да ми ниси драга
и да сам на тебе навикао

а сунце излази
иза угла смеје се
нико не сања
осим мене и тебе

мој бол си ти
моја љубави
мој бол си ти

а ти ми не би дала
да ти се приближим поново
откад ниси моја мала
не желим да пробам ништа ново

и случајни сусрети
у том граду судбине
у срцу се осети
да још увек волим те

мој бол си ти
моја љубави
мој бол си ти

али никада нећеш знати
јер никад нећу питати
никада нећеш знати
од сад ћу само скитати
иии...

5 comments:

BOKY said...

Hvala Kliketa :)

Zanimljiva ti je poezija...ali mi se crtezi vise dopadaju, podsecaju da nekakve shamanisticke...iz pecina i sl...eto , iako ti kazes da nisu za gledanje ;)

Puno poz i sve najbolje,

B

Кликета said...

Хвала,

само бих додао да поезија
јесте за читање, цртежи
јесу за гледање и музика
јесте за слушање.

онај увод на блогу који
каже супротно, не знам
како да уклоним, то ми је
неко ставио... шалим се ;)

Наиме, тај увод служи да
отера све оне који овде
и не треба да буду
а надам се да ти ниси та

и још нешто, вероватно ниси
детаљније загледала поезију
за шта те не кривим јер
и мене смара да читам текстове

а да (и ако) јеси, приметила би
да ове песме што су им текстови
помало глупи и прозаични
су у ствари музички хитови

што нас доводи до питања
како ти се свиђа моја музика
... ах дођавола ...

Maja Veselinovic said...

Dragi Kliketa, hvala ti na komentaru. Ako cemo pravo, nisi ni ti los...
Eto npr. ona jafa keks pesma vrlo mi je super...valjda zbog cokolade...ko ce ga znati :-)
Pozdravchicc!

Maja Veselinovic said...

Dragi Kliketa, hvala ti na komentaru. Ako cemo pravo, nisi ni ti los...
Eto npr. ona jafa keks pesma vrlo mi je super...valjda zbog cokolade...ko ce ga znati :-)
Pozdravchicc!

mims said...

srce si mi slomio ovom pesmom, buuuuahahha!