08 September, 2007

Ноћна патетика

(рани_опус)

у ноћи седим
и гледам звезде
а мислим на тебе
док жубори вода

да ли и ти
можда сада
крај месеца
мислиш на ме?

и као да се неки лук ствара
повезујући наше глупе главе
и ја осећам твоје присуство
у овој ноћи надања и жудње

ето, причињава ми се
од рингишпила да си ти

на пример, тако некад
сањам да си ту
и да ме гледаш
очима сјајним као бисери

и док ветар емотивно њише
танане гране у крошњи,
ја осећам мирис љубави
како се комеша
а затим узлеће све до звезда

и зрак љубави тада
обузе ме свог
док горим у пламену осећаја
који плаховито навиру

али ти се сигурно не сећаш
јутра на ливади
кад смо боси прали ноге росом
а као пешкир користили смо
јоргован или маслачак недозрео
ти сигурно не памтиш
шта си ми говорила
у влажној ноћи хтења

а сећања се не могу
љубављу описати
јер сваки жубор врли
снажнији је од капи
силног океана

и тај океан,
то је моја душа
у којој опијен лежим
док ме слутња мрви

ипак, мисао ме враћа теби
каква си сада
наспрам трачка месечеве светлости
обливена емоцијама

као статуа, недодирљива
у својој бесконачности
покривена си челичном паучином

направи ту места за мене
да бих могао да опхрлим
нежне латице које се нижу
око твојих груди

хтео бих још
да ти будем минђуша
али се плашим
да не постанеш клемпава
а наруквица не бих да ти будем
јер су оне некако у круг

ЗАТО ПОВРХ СВЕГА
ТИ И ЈА НЕ ЗНАМО ЗА ПАТЊУ
КОЈУ СТВАРА ЉУБАВ
ЈЕР НИ ЉУБАВ НИСМО ИСКУСИЛИ

ОСТАЈЕ САМО НАДА
ДА ЋУ ТЕ ЈОШ ЈЕДНОМ СРЕСТИ
НА МОДРОЗЕЛЕНОЈ ТРАВИ
СКРХАНИХ МИСЛИ

2 comments:

mima said...

"ето, причињава ми се
од рингишпила да си ти"
divno poredjenje.ha ha
у влажној ноћи хтења...e ovo je vec zajebano.vozdra i tebi. javicu ti kad je "kontra"

mima said...

jednom ringispil
bila sam i ja