24 February, 2012

сам свој мајстор

ајде редом шта те мучи признај себи самом
нећу моћи у две речи да опишем - знамо
добро пробај побратиме можда нешто буде
нека вако не жалим се, патња је за људе
што си сиса брате мили, реци нек ти суде
океј ево, немам цуру нек буде шта буде

немаш цуру, то је факат, лепо што си казо
ал то није проблем неки, то је само след
потруди се јоште мало, пронађи почетак
јер пчела у цвету тражи да направи мед

ето сад ми ствараш муку, нисам хтео ово
али ајде покушаћу рећи нешто ново
или тражим чега нема ил не тражим ништа
прво, друго или оба моја су огњишта

опет редом, ал полако - да ли тражиш неког?
јесте тражим, признајем сад, јеси ту ме чеко?
океј тражиш, али како, колико се трудиш?
не цимам се, преко нета, неки дан сам чето'

не цимаш се, сад ми кажеш, није прича нова
сад смо близу јер сад видим да си од тог кова
желиш нешто ал без муке оћеш да га имаш
запни мало ил престани да се на то примаш

No comments: