23 November, 2013

зебра

стајала си прекопута мене
у теби видех све лепе жене
гледао сам те право у очи
тај осећај ме плаши знам да нећу

моћи да те освојим
моћи да те задржим
очи боје лешника
заљубљеног песника

твоје лице чаробно
за мене је погубно
твоја коса мирише
тако ме инспирише

ја не умем да живим сан
ја сам одувек био сам
мени исти је сваки дан
нешто мењати морам знам

да, и девојко,
ако ово будеш читала
и ако се будеш сетила
прођи још једном
преко оног истог прелаза
неког другог викенда
као што си то учинила
у неку суботу или недељу
крајем јула или почетком августа

ја не умем да живим сан
(моћи да те освојим, моћи да те задржим)
ја сам одувек био сам
(очи боје лешника заљубљеног песника)
мени исти је сваки дан
(твоје лице чаробно, за мене је погубно )
нешто мењати морам знам
(твоја коса мирише, тако ме инспирише)

No comments: